انتصاب نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ضمن تقدیر از مجاهدت و خدمات شایسته و انقلابی حجت‌الاسلام حسنی، با صدور حكمی حجت‌الاسلام آقای سیدمهدی قریشی را به امامت جمعه‌ی شهر ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی منصوب كردند.
متن حكم رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جناب حجة‌الاسلام آقای سیدمهدی قریشی دامت افاضاته
اكنون كه جناب حجة‌الاسلام آقای حسنی دامت تأییداته امام جمعه‌ی محترم پس از سالها مجاهدت و تلاش صمیمانه و خدمات شایسته و انقلابی، از سمت خویش كناره‌گیری كرده‌اند، جنابعالی را به امامت جمعه‌ی شهر ارومیه و نمایندگی خود در آذربایجان غربی منصوب میكنم. مردم شریف آن استان در سالهای پس از انقلاب در آزمون دشوار مقابله با ضدانقلاب مسلّح و آتش‌افروز، امتحانی دشوار را با موفقیت از سر گذرانده و با معرفت و صمیمیت، در صفوف مقدمِ مجاهدت، حضوری مؤمنانه داشته‌اند. اتحاد و یكپارچگی مردم مؤمن و اگاهی و بصیرت انقلابی در همه‌ی این سالها تاكنون توانسته است امنیت و آرامش را به آن استان مرزی هدیه كند. از جنابعالی انتظار میرود كه با تلاش عالمانه و خردمندانه و با همكاری نسل جوان و باصفا و پرشور و گسترش خدمات فرهنگی و با بهره‌گیری از پایگاه رفیع نماز جمعه، گامهای استوار بیشتری در این صراط قویم بردارید. ارتباط وثیق با علمای اعلام و برجسگان حوزه و دانشگاه و سلوك مردمی با قشرهای گوناگون، كمك فراوان به موفقیت جنابعالی خواهد كرد. انشاءالله.
توفیق و بهروزی جناب آقای حسنی و جنابعالی را از خداوند مسألت میكنم.
والسلام علیكم و رحمة‌الله
سیدعلی خامنه‌ای
۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۲



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 26 دی 1392برچسب:,

] [ 1:28 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه